zaterdag 3 december 2011

REAGEREN OP DE SAAIHEID VAN ALLE DAG

Leuk, zo'n blog. Maar dan is het natuurlijk wel de bedoeling om af en toe daadwerkelijk iets te pláátsen!


Wat zal ik er van zeggen. My life is kind of boring momenteel. Op werkgebied heb ik nog steeds geen nieuw project, waardoor ik al vijf en een halve week thuis zit (betaald, dat dan weer wel). Inmiddels ben ik met een nieuwe cursus levensverzekeringen begonnen (holladiejee!) en ik spendeer het gros van mijn dagen dan ook aan mijn steigerhouten eetkamertafel die, zonder dat het direct de bedoeling was, is omgetoverd tot studeertafel. Verder probeer ik mijn laptop zo min mogelijk aan te zetten, want eenmaal aan is het hek van de dam en kom ik nergens anders meer aan toe. In plaats daarvan heb ik in alle saaiheid van de dag eergister, tijdens een studiepauze, mijn ooit eens gedownloade sudoku-app uitgeprobeerd wat gisteren resulteerde in een ware sudoku-verslaving. Verschrikkelijk irritant, want ik kan er geen moer van! Vannacht om twaalf uur ging de app exit, met de bedoeling vandaag weer flink aan de studie te gaan. Dus die laptop... die gaat na het plaatsen van dit stukje weer netjes uit.

Omdat ik dan ook verder níéts te melden heb (o ja, behalve dat, sinds ik gisteren voor het eerst dit seizoen een volledige aflevering van de Voice of Holland heb gekeken, ik verliefd ben op Lenny Kravitz. Meeeeeen! Wat een mooie man! Alleen jammer dat ie zijn laatste nummer playbackte...), wil ik het gaan hebben over de mogelijkheid tot reageren op dit blog. Het schijnt nogal lastig te zijn (want ik heb nog geen enkele reactie ontvangen, slechts op Facebook), omdat er via een profiel gereageerd moet worden. Het is even moeite om een profiel aan te maken, maar het gemakkelijkst is via Google, denk ik. Velen hebben al een Google-account, denk maar eens aan Gmail. Eenmaal aangemaakt blijft aangemaakt, waardoor je dus niet bij iedere reactie die je wilt plaatsen opnieuw een profiel aan hoeft te maken.

Maar ach, wat zeg ik? Wat denk ik wel niet? Dat mijn blog zó geweldig is dat mensen er op willen reageren? Misschien wíl er wel niemand reageren... Maar ik heb het toch maar mooi even gezegd.

Oké! Terug in de boeken nu!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten