woensdag 17 juni 2015

NEW LOOK

Ik ben ziek.

Ik heb griep. Werkelijk waar. Zomaar opeens. Op 17 juni, vlák voor de zomer. Het moet toch niet gekker worden. De tweede keer al dit jaar. Gister begon het. Mijn neus loopt, ik nies om de haverklap een hele hand vol, mijn oren zitten dicht en mijn hoofd zit vol. Alles doet pijn.

Hoe dan? 
Vraag je je af. Ja, wist ik het maar. Vorige week, op mijn verjaardag, was mijn nichtje de hele dag bij me. Ze was snipverkouden. Zat telkens te hoesten (zo'n schattig baby-kuchje) en er liep telkens vloeibaar snot uit haar wipneusje. Ik denk dat zij me heeft aangestoken. Het kind is pas negen maanden en nu al de aanstichter. De boosdoener. Maar ik had het dagje met haar toch ook echt niet willen missen.

En wat doe je dan als je lamlendig bent? 
Juist. Mijn site oppimpen. Iets waar je normaal gesproken niet aan toe komt of echt tijd voor vrijmaakt. Vandaag kon het. En het was een leuke en welkome afleiding. Ik kon er even helemaal mijn creativiteit in kwijt. Iets waar op een normale werkdag, zoals vandaag zou moeten zijn, weinig ruimte voor is. Ik ben er wel even mee bezig geweest. De header, de kleurstellingen, lettertypes. Hoofdletters of kleine letters. Twee pagina's toegevoegd (joh, ik wist niet eens dat het kón) en tussen de niesbuien door ook nog een blog getypt.

En? Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten